1. Haberler
  2. Gündem
  3. KAYSERİ ŞEKER’İN ÇALIŞANLARINA İFTAR SOFRASI MÜJDESİ “TEŞVİK İKRAMİYESİ” OLDU

KAYSERİ ŞEKER’İN ÇALIŞANLARINA İFTAR SOFRASI MÜJDESİ “TEŞVİK İKRAMİYESİ” OLDU

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kayseri Şeker tarafından Boğazlıyan Şeker Fabrikasında  düzenlenen Büyük Kayseri Şeker ailesi iftar sofrasına, Kayseri Pancar Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Akay, Kayseri Şeker Fabrikası Yönetim Kurulu Başkanı Turhan Özer, Kayseri Şeker Fabrikası ile Kayseri Pancar Kooperatifi Yönetim ve Denetim Kurulu üyeleri, Kayseri Şeker Fabrikası Genel Müdürü Osman Canıtez, Genel Müdür Yardımcıları, Bölge Müdürleri, Kayseri Pancar Kooperatif Müdürü, Şeker-İş Sendikası Kayseri Şube Başkanı İbrahim Dayı ve çalışanlar katıldılar.

Kayseri Şeker iftar sofrasında konuşan Kayseri Pancar Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Akay; Çalışanların görevi, üretimi başarılı, verimli  ve kaliteli şekilde gerçekleştirmektir.  Çalışanlarımız da bu görevlerini başarı ile yerine getirmenin yanında, İşini  sadakatli ve severek yapmakta başarılı olan kuruluşlar arasında en başta gelmektedir. Bu nedenle  biz de Kayseri Şeker yöneticileri olarak çalışanlarımıza yönelik 2014  yılından beri vermekte olduğumuz birer maaş kadar “teşvik ikramiyesi” ödemesinin bu sene  verilmesine karar verdik. Bu müjdeyi buradan ilan ediyorum dedi.

Başkan Akay’ın iftar sofrasındaki  teşvik ikramiye müjdesi çalışanlar tarafından büyük bir sevinç ve coşku ile karşılanarak dakikalarca alkışlandı.

KAYSERİ ŞEKER’İN ÇALIŞANLARINA İFTAR SOFRASI MÜJDESİ “TEŞVİK İKRAMİYESİ” OLDU
Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir